Онлайн ігра Конфликт. Искусство Войны, реєстрація

Онлайн ігра Конфликт. Искусство Войны, реєстрація

Стратегія Конфлікт Іскуство Війни

Який історичний період розглядається в більшості онлайнових ігор? Або середньовіччя, причому в його фентезійних варіантів, або далеке майбутнє в ще більш далекому космосі. Сучасність майже не зачіпається. Або хоча б не сучасність, а щось близьке за часом, з різницею років п'ять вперед або назад. Втім, це не про ігру Конфлікт: Мистецтво війни - тут все починається десь в 2019 році. Тобто, практично наш період, і вся техніка і спорядження солдат дуже схоже на його реальні аналоги.

Але не тільки часом цікава ця ММО-стратегія. Тут присутня дуже непогана (для браузеркі) графіка, а також цікавий і не дуже складний геймплей. В цілому, ігра не те щоб надто оригінальна або хардкорна, зате в ній є всі необхідні елементи ігрового процесу, які потрібні для дійсно якісного проекту. І зараз ми про них поговоримо.

В глибині Африканських джунглів

У чому тут основа сюжету? У самому найближчому майбутньому в Африці знайшли неймовірно цінні ресурси, які відсунули на задній план нафту і золото, і викликали інтерес всіх великих держав. А, так як всі родовища знаходяться на територіях суверенних африканських держав, головні світові гравці вирішили зробити фінт вухами. Вони звернулися до приватних військових компаніям - хто не в курсі, це об'єднання професійних найманців. І ті зайнялися видобутком необхідних ресурсів і усуненням конкурентів. Прямо там, де розташовані теоретично незалежні країни Африки, думки яких, як завжди, ніхто не питав.

Вельми непогано тут побудовано навчання. Це набір місій, в яких вам доступно пояснять, що потрібно робити в першу чергу, що можна відкласти на потім, а що краще не займатися зовсім. Уважно проходите всі ці завдання, оскільки в них розповідають про все, аж до того, на яку кнопку і коли натискати, і навіщо взагалі всі ці кнопки потрібні. Переказувати все це тут просто безглуздо, хоча деякі основи ігри ми все-таки роз'яснимо.

Геймплей можна розділити на дві основні частини, які є в більшості класичних стратегій. Це розвиток бази і військові дії. Що саме входить в першу, небойові частини ігрового процесу? В першу чергу - будівництво та поліпшення будівель, потім - отримання і зберігання ресурсів, і, нарешті, різні дослідження. Якщо говорити про будівництво, то в ігрі є кілька типів будівель. Будівлі для видобутку ресурсів - вони дуже важливі, особливо, на ранньому етапі ігри, тому як без достатньої кількості матеріалів просто неможливо розвиватися. Слідом ідуть військові будівлі - з їх допомогою ми створюємо нашу армію. Ще є будови для захисту бази, командні, які покращують характеристики всього, що у вас є, і навіть декоративні - не найкорисніші, але теж доступні для будівництва(хоча навіщо вони потрібні на військовій базі - загадка).

І ще кілька слів з приводу військ - вони діляться на захисні та атакуючі. Одних можна відправити в атаку, а інші ні на що не здатні в обороні. Тобто, не плутайте їх і використовуйте правильно, в залежності від бойової ситуації.

Друзі та вороги

Жодна ММО не обходиться без взаємодії між гравцями (в принципі, це наріжний камінь всіх подібних ігор). І в цьому до Конфлікту немає ніяких претензій. По-перше, досить непогано зроблено ПВП. Все просто і зрозуміло, але при цьому - зовсім не нудно. Збираємо армію (не забуваємо про відмінності захисників і атакуючих), приходимо до того, кого хочемо пограбувати, і починаємо розважатися. Але врахуйте, вас цілком можуть «відвідати» у відповідь. До слова, рознести всю базу ворога на молекули не вийде - в ігрі є така річ, як бункер, в який можна заховати зайві війська і ресурси, і вони вже будуть недоступні для ворога. Зручно для тих, хто не хоче одного разу побачити свою базу зруйнованої вщент, хоча це і обмежує можливості для грабежу.

Для тих, хто хоче миру і спокою, є можливість укладати контракти з іншими гравцями. Таким чином, ви можете отримувати нові технології і багато інших переваг, причому всі вони - дуже цікаві. І, звичайно ж, контракти дозволяють укладати союзи.

Конфликт. Искусство Войны видео обзор

Ігра Конфликт. Искусство Войны вийшла дуже цікава. Можливо, не найоригінальніша, зате динамічна, красива і пророблена. Немає жодного аспекту проекту Конфлікт: Мистецтво війни, який би залишився без уваги розробників, або був би зроблений на швидку руку. Навпаки, графіка дуже приємна, а всі юніти і анімації опрацьовані на найкращому рівні. До озвучки теж претензій ніяких. Якщо вже на те пішло, то музика на рівні топових ігрових проектів А класу, та й звуки оточення теж зроблені дуже якісно. Враження від ігри вкрай позитивні, а тому рекомендуємо її всім любителям стратегій. Вперед, в битву за ресурси!

Офіційний сайт Конфликт. Искусство Войны: http://konflikt-s.ru/

Сподобалася статья. Поділіться в соціальних мережах.

Інші статьї

  1. Онлайн ігра Конфликт. Искусство Войны, реєстрація
  2. Бездна обзор онлайн ігри, безкоштовна реєстрація
  3. Khan Wars обзор онлайн стратегії, іграти бесплатно
  4. Point Blank обзор безкоштовного онлайн шутера
  5. Народження легенди обзор ігри, іграть безкоштовно
ComForm">
avatar