Стратегія Конфлікт Іскуство Війни
Який історичний період розглядається в більшості онлайнових ігор? Або середньовіччя, причому в його фентезійних варіантів, або далеке майбутнє в ще більш далекому космосі. Сучасність майже не зачіпається. Або хоча б не сучасність, а щось близьке за часом, з різницею років п'ять вперед або назад. Втім, це не про ігру Конфлікт: Мистецтво війни - тут все починається десь в 2019 році. Тобто, практично наш період, і вся техніка і спорядження солдат дуже схоже на його реальні аналоги.
Але не тільки часом цікава ця ММО-стратегія. Тут присутня дуже непогана (для браузеркі) графіка, а також цікавий і не дуже складний геймплей. В цілому, ігра не те щоб надто оригінальна або хардкорна, зате в ній є всі необхідні елементи ігрового процесу, які потрібні для дійсно якісного проекту. І зараз ми про них поговоримо.
В глибині Африканських джунглів
У чому тут основа сюжету? У самому найближчому майбутньому в Африці знайшли неймовірно цінні ресурси, які відсунули на задній план нафту і золото, і викликали інтерес всіх великих держав. А, так як всі родовища знаходяться на територіях суверенних африканських держав, головні світові гравці вирішили зробити фінт вухами. Вони звернулися до приватних військових компаніям - хто не в курсі, це об'єднання професійних найманців. І ті зайнялися видобутком необхідних ресурсів і усуненням конкурентів. Прямо там, де розташовані теоретично незалежні країни Африки, думки яких, як завжди, ніхто не питав.
Вельми непогано тут побудовано навчання. Це набір місій, в яких вам доступно пояснять, що потрібно робити в першу чергу, що можна відкласти на потім, а що краще не займатися зовсім. Уважно проходите всі ці завдання, оскільки в них розповідають про все, аж до того, на яку кнопку і коли натискати, і навіщо взагалі всі ці кнопки потрібні. Переказувати все це тут просто безглуздо, хоча деякі основи ігри ми все-таки роз'яснимо.
Геймплей можна розділити на дві основні частини, які є в більшості класичних стратегій. Це розвиток бази і військові дії. Що саме входить в першу, небойові частини ігрового процесу? В першу чергу - будівництво та поліпшення будівель, потім - отримання і зберігання ресурсів, і, нарешті, різні дослідження. Якщо говорити про будівництво, то в ігрі є кілька типів будівель. Будівлі для видобутку ресурсів - вони дуже важливі, особливо, на ранньому етапі ігри, тому як без достатньої кількості матеріалів просто неможливо розвиватися. Слідом ідуть військові будівлі - з їх допомогою ми створюємо нашу армію. Ще є будови для захисту бази, командні, які покращують характеристики всього, що у вас є, і навіть декоративні - не найкорисніші, але теж доступні для будівництва(хоча навіщо вони потрібні на військовій базі - загадка).
І ще кілька слів з приводу військ - вони діляться на захисні та атакуючі. Одних можна відправити в атаку, а інші ні на що не здатні в обороні. Тобто, не плутайте їх і використовуйте правильно, в залежності від бойової ситуації.
Друзі та вороги
Жодна ММО не обходиться без взаємодії між гравцями (в принципі, це наріжний камінь всіх подібних ігор). І в цьому до Конфлікту немає ніяких претензій. По-перше, досить непогано зроблено ПВП. Все просто і зрозуміло, але при цьому - зовсім не нудно. Збираємо армію (не забуваємо про відмінності захисників і атакуючих), приходимо до того, кого хочемо пограбувати, і починаємо розважатися. Але врахуйте, вас цілком можуть «відвідати» у відповідь. До слова, рознести всю базу ворога на молекули не вийде - в ігрі є така річ, як бункер, в який можна заховати зайві війська і ресурси, і вони вже будуть недоступні для ворога. Зручно для тих, хто не хоче одного разу побачити свою базу зруйнованої вщент, хоча це і обмежує можливості для грабежу.
Для тих, хто хоче миру і спокою, є можливість укладати контракти з іншими гравцями. Таким чином, ви можете отримувати нові технології і багато інших переваг, причому всі вони - дуже цікаві. І, звичайно ж, контракти дозволяють укладати союзи.
Конфликт. Искусство Войны видео обзор
Ігра Конфликт. Искусство Войны вийшла дуже цікава. Можливо, не найоригінальніша, зате динамічна, красива і пророблена. Немає жодного аспекту проекту Конфлікт: Мистецтво війни, який би залишився без уваги розробників, або був би зроблений на швидку руку. Навпаки, графіка дуже приємна, а всі юніти і анімації опрацьовані на найкращому рівні. До озвучки теж претензій ніяких. Якщо вже на те пішло, то музика на рівні топових ігрових проектів А класу, та й звуки оточення теж зроблені дуже якісно. Враження від ігри вкрай позитивні, а тому рекомендуємо її всім любителям стратегій. Вперед, в битву за ресурси!
Офіційний сайт Конфликт. Искусство Войны: http://konflikt-s.ru/