Мультиплатформенна PvP ігра з чудернацькою назвою «Пірамідальна ера» в найближчі дні перейде на стадію закритого бета-тестування, а в січні з'явиться "Вконтакте".
Ви навряд чи чули про ММО «Пірамідальна ера», тому що навіть в контактовской групі цього проекту всього лише п'ятсот чоловік. Однак судячи з їхньої активності в коментарях, багато хто брав участь в альфа-тестуванні, і щось їх зачепило, приблизно як чіпляла інша схожа ігра - «Бійцівський клуб», хоча в ній майже не було графіки. У PiAge графічний елемент є, і значний, але простецький. Заголовна картинка говорить сама за себе.
Створення персонажа кастомизацієй не відрізняється: спочатку все буде виглядати приблизно однаково. З часом, класові відмінності будуть проявлятися все очевидніше: кожен з чотирьох класів користується своїми видами зброї і носить свою броню.
Воїн - нестримний кат, що не знає пощади, його силі немає рівних на цьому світі. Самі люті ланцюга не в силах утримати великого воїна (повільний, але дуже сильний)
Берсерк - відважний, хоробрий боєць, в битві з противником вражає свого ворога нищівними ударами неведано сили (завдає часті точкові удари)
Розбійник - легко обчистить ваші кишеньки і сховається в натовпі, його життя це вічна мандрівка, він бачить майбутнє і легко ухиляється від будь-яких атак (рідко отримує урон)
Паладин - одним своїм виглядом, вселяє страх, у вигляд свого ворога. Небаченої міцності лати і щит прикривають його від ран, важкий бій його покликання (важко пробити щит)
Як бачите, обійшлося без магів, але PiAge ще навіть в ЗБТ не ввійшла, а значить, зміни ще можливі, навіть такі кардинальні, як введення нових класів. Якщо вас зацікавило, то дізнавайтесь більше в контактовской групі, реєструйтеся на головному сайті і слідкуйте за новинами - тестування має розпочатися з дня на день, може навіть завтра. Реліз планується на січень, і до цього часу вайп не буде. Крім «контакту», PiAge планується перенести на інші соціальні мережі, а також мобільні пристрої.