На минулій недавно гейм виставці G-Star 2014, яка відкрила свої двері як зазвичай в Кореї, було представлено не мало новинок в світі онлайн ігор, однією з таких була MMORPG Tree of Savior, раніше носило кодове ім'я Project R1. Кореспондентам одного з новинного китайського порталу вдалося поспілкуватися з главою студії IMC Games Hakkyu Kim і довідатися деякі подробиці про ігру.
- Команда що створює Tree of Savior, раніше працювала над Ragnarok Online. Якщо Ragnarok створювали грунтуючись на Корейських коміксах, то в основу сюжету Tree of Savior лягла Литовська міфологія, а це означає ігра буде ближче західним гравцям. Дата виходу поки не відома, в даний момент 70% контенту ігри готово;
-Всі основні елементи управління персонажем будуть розташовані на клавіатурі, за допомогою миші можна буде тільки натискати на предмети;
- У ігрі в цілому буде 80 класів. Чотири базових класів, кожен з який матиме 19 варіантів розвитку на кожен рівень. У ігрі будуть присутні унікальні класи, яких немає в інших іграх. Багато навичок у героїв так само будуть унікальні, наприклад Time Wizard (Chronomancer) може зупиняти час, такий Скіл ви не знайдете ніде;
- У Tree of Savior будуть унікальними і монстри, яких нема з чим порівняти, а їх загальна чисельність близько 200 типів. Деякі персонажі зможуть брати монстрів в якості вихованця. З кожного вбитого монстра буде випадати картка за допомогою якої ви можете покращувати свої вміння, але головною карткова система не буде, швидше як додаткова;
- Підземелля в ігрі виконані в якості концепції відкритого світу, а участь в поході на боса зможуть взяти 40 команд, по 5 персонажів у кожній, тобто загальна чисельність становитиме до 200 чоловік;
- У ігрі не можливо буде зробити "steal kill". Не буде відкритого ПвП світу. Битися можна тільки на спеціальній ПвП арені в режимах 1vs1, 3vs3 і 5vs5. У розробці і інші функції про які оголосять трохи пізніше;